Heart of Fire

خرید بک لینک
سلام دوستان اینجا وب منه که من اینجا رو اداره می کنمما اینجا قوانینی داریماز قوانین حتما پیروی کنینحالا بریم سر قوانین:1-هر گونه کپی بدون ذکر منبع غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد!2-توهین به شخصیتم کنی میام برات3-اول داستانامو بخونین بعد نظر بدین4-نویسنده می پذیرم 5-نظرات بی ادبانه می Heart of Fire...ادامه مطلب

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 14:02

جودی همینطور که داشت با بیوتی و شایلی قدم میزد گفت:_بچه ها به نظرتون مدیر مدرسه چه شکلی میتونه باشه؟بیوتی در حالی که یه آیینه ی دسته دار جیبی همراش بود و بهش نگاه می کرد:به نظر من باید به مد روز اهمیت بده و آرایش کنه و به موهاش برسهشایلی در حالی که بالا و پایین می پرید و لبخند مضحکی روی لباش بود:اوووووووووو!به نظر من باید عااااشق جشن و شیرینی باشه!(و یه شکلات هم از جیبش در آورد و خورد)جودی:هممممممممممممم..........................دیگه بستونه Heart of Fire...ادامه مطلب

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

خب.....من از رفتنم پشیمون شدم وللی فقط بخاطر سه نفر از بهترین دوستام که بدون خجالت میتونم بگم سحر و جودی و سورا هستن...من یه شخصیت جدیدساختم که تاحالا هیچکس نداشته و شبیه هیچکس نیست اگه. کسی بیاد بگه شخصیتت شبیه منه و این چیزا معلومه بیکاریست اسکل که دنبال بهانه است عکسش هم شاید نتونم بزارم چون با تبلت اومدم اسمش توآیلایته که هایلایت و استارلایت هم بهش میگن موهاش گلبهی رنگه و چشماش سبز آبیه گربه هم هست.

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

بچه ها توآیلایت این شکلیه...چند وقته با پینت تول سای کار نکردم نقاشی باهاش از دستم در رفته....مخصوصا لباسا خخخخخخخخخ آخه ژستش از خودمه واسه همین بد شده راستی البته استارلایت هم صداش می زنن ولی اسمش توآیلایته!این اسمو تاحالا هیچکس نداشته و هیچکس هم این شکلی نبوده!البته اینجا قیافش بچگونه شده!اینم نقاشیایی که ازش تو کاغذ کشیدم اولیه اولین نقاشی ایه که ازش کشیدم موقعی که تاره ساخته بودمش بقیه هم به ترتیب دومی سومین!البته هیچکدوم رنگ شده نیستن! Heart of Fire...ادامه مطلب

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

بچه هااااا چرا اینقدر اذیت میکنین؟؟؟من دیروز شخصیتم توآیلایت رو گذاشتم و بعد رفتم وب سحرجون و بعد سحر گفته بود که یه دوست سونیکی جدید اومده اسمش شرون هست من رفتم وب شرون و حدس بزنین چی دیدم...یه پست که گفته بود:توآیلایت. ناری دوستت شخصیتشو از رو این عکس برداشته؟؟؟!!!تازه خود شرون هم شخصیتش مثل من موهاش گلبهیه!!!آخههه چرااااااا؟؟؟؟؟؟ اگه ادامه پیدا کنه.....

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

صفحه بندی