ما را در سایت Heart of Fire دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97
ما را در سایت Heart of Fire دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54
خب.....من از رفتنم پشیمون شدم وللی فقط بخاطر سه نفر از بهترین دوستام که بدون خجالت میتونم بگم سحر و جودی و سورا هستن...من یه شخصیت جدیدساختم که تاحالا هیچکس نداشته و شبیه هیچکس نیست اگه. کسی بیاد بگه شخصیتت شبیه منه و این چیزا معلومه بیکاریست اسکل که دنبال بهانه است عکسش هم شاید نتونم بزارم چون با تبلت اومدم اسمش توآیلایته که هایلایت و استارلایت هم بهش میگن موهاش گلبهی رنگه و چشماش سبز آبیه گربه هم هست.
Heart of Fire...ما را در سایت Heart of Fire دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96
ما را در سایت Heart of Fire دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62
بچه هااااا چرا اینقدر اذیت میکنین؟؟؟من دیروز شخصیتم توآیلایت رو گذاشتم و بعد رفتم وب سحرجون و بعد سحر گفته بود که یه دوست سونیکی جدید اومده اسمش شرون هست من رفتم وب شرون و حدس بزنین چی دیدم...یه پست که گفته بود:توآیلایت. ناری دوستت شخصیتشو از رو این عکس برداشته؟؟؟!!!تازه خود شرون هم شخصیتش مثل من موهاش گلبهیه!!!آخههه چرااااااا؟؟؟؟؟؟ اگه ادامه پیدا کنه.....
Heart of Fire...ما را در سایت Heart of Fire دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62