بچه ها توآیلایت اینجوری خوشگلتره یا با موهای گلبهی؟؟اینجوری هم خیلی بهش میادا! به نظر خودم این بهتره چون قبلیه شبیه امی بود!راستی عکس دومی رو با تبلتم کشیدم خیلی وقت برد!و البته یه چیزی من فعلا یه مشکلی برام پیش اومده که نمیتونم با پینت تول سای کارکنم بخاطر همین فعلا با پینت معمولی میکشم.......خیلی هم خوبه!


ما را در سایت Heart of Fire دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60