................

خرید بک لینک

بچه ها توآیلایت اینجوری خوشگلتره یا با موهای گلبهی؟؟اینجوری هم خیلی بهش میادا! به نظر خودم این بهتره چون قبلیه شبیه امی بود!راستی عکس دومی رو با تبلتم کشیدم خیلی وقت برد!و البته یه چیزی من فعلا یه مشکلی برام پیش اومده که نمیتونم با پینت تول سای کارکنم بخاطر همین فعلا با پینت معمولی میکشم.......خیلی هم خوبه!

http://s8.picofile.com/file/8275702834/_oh_my_by_jey.png

http://s8.picofile.com/file/8275702642/twilight_by_jey.jpg

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

صفحه بندی