هووووووووووووووووف

خرید بک لینک

خو عاقو مو شخصیتمو تغییر دادوم!!!دیگه شبیه هانتی نیییی..........خوفه؟دو تای آخری رو با تبلتم کشیدم خیلی بد شد.....راستی فقلا مشکلم با پینت تول سای بر طرف شده ولی هنوز به سختی باهاش میکشم........نقاشیام خوب درنمیاد.....الباه رنگ اصلی موهاش این رنگیه

http://s8.picofile.com/file/8275976568/like_a_diamond_by_jey.jpg

http://s8.picofile.com/file/8275976534/i_hate_you_by_jey.png

از این خوشم میاد یکم خوب تر شده با اینکه با برنامه نقاشی تبلتم کشیدم....البته نمیدونم چرا رنگا درست در نمیاد

http://s9.picofile.com/file/8275977118/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B1_%DB%B2%DB%B4_%DB%B1%DB%B4_%DB%B2%DB%B2_%DB%B1%DB%B1_1.jpg

http://s8.picofile.com/file/8275977100/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B1_%DB%B2%DB%B4_%DB%B1%DB%B4_%DB%B2%DB%B0_%DB%B0%DB%B4_1.jpg

Heart of Fire...

ما را در سایت Heart of Fire دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:36

صفحه بندی