خو عاقو مو شخصیتمو تغییر دادوم!!!دیگه شبیه هانتی نیییی..........خوفه؟دو تای آخری رو با تبلتم کشیدم خیلی بد شد.....راستی فقلا مشکلم با پینت تول سای بر طرف شده ولی هنوز به سختی باهاش میکشم........نقاشیام خوب درنمیاد.....الباه رنگ اصلی موهاش این رنگیه


از این خوشم میاد یکم خوب تر شده با اینکه با برنامه نقاشی تبلتم کشیدم....البته نمیدونم چرا رنگا درست در نمیاد


ما را در سایت Heart of Fire دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112